niedziela, 16 września 2012

Soczewki

Niedawno naszła mnie ochota na zmianę koloru oczu, dlatego kupiłam sobie soczewki w kolorze Dolly Black firmy ColourVUE.


 Już jakiś czas "chodziła" za mną ta myśl. Rok temu miałam soczewki w kolorze Twilight, niestety nie wyglądały tak jak powinny. Może dlatego, że mam jasną tęczówkę. Za to Dolly Black, według mnie są genialne. W świetle widać odcięcie między naturalnym kolorem tęczówki, a soczewką (To jest akurat nieuniknione, chyba, że ktoś posiada bardzo ciemną barwę oczu) Ale za to w przytłumionym świetle oczy wyglądają jak z horroru, albo jak u upiornej porcelanowej laleczki. 
Moje nowe soczewki dodatkowo powiększają tęczówkę, przez co spojrzenie jest powalające. Ostatnio byłam w nich na imprezie ze znajomymi. Bałam się, że po paru godz zaczną mnie szczypać oczy, ale na szczęście nic się takiego nie stało. Miałam je na sobie ok 6h. Także polecam wszystkim.
Przy okazji używania soczewek można próbować nowe, ciekawe makijaże. Pobawić się kolorami, kształtami.

A oto jaki jest efekt:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz